Soluţiile de backup şi salvare de informaţii sunt destinate păstrării celor mai importante date ale dvs., astfel ca în cazurile de pierdere accidentală a informaţilor, refacerea datelor să fie efectuată în timp optim şi cu pierderi minime.
Ce informaţii puteţi salva?
- Documente personale sau ale întregii firme (daca deţineti drept de administrator);
- Mesajele de poştă electronică;
- Poze, muzică, filme;
- Fişiere de date ale programelor instalate pe calculatorul dumneavoastră;
- imaginea binară a sistemului de operare instalat;
- copii ale hard-disk-urilor întregi;
- opţiuni ale programelor şi opţiuni din regiştrii Windows;
- orice altă informaţie existentă în format electronic.
Deşi sunt disponibile mai multe medii de stocare a datelor, vă recomandăm:
- CD-uri sau DVD-uri (pentru volume relativ mici sau medii de date, uzual 700 MB, respectiv 4,7 GB);
- hard-disk-uri externe, cu conectare USB (pentru volume mari de date).
În funcţie de tipul de backup, periodicitate şi specificul datelor, fiecărui client i se furnizează o soluţie completă pentru salvarea informaţiilor.